Colleen Hoover: Maybe Someday - Egy nap talán



                                              "A vágyat könnyen le lehet küzdeni, főleg, ha csak testi vonzalmon alapul.
                                                             A szív ellen harcba szállni már sokkal nehezebb feladat."

Nos azt hiszem készen állok, kifejezni, hogy mit is gondolok erről a könyvről. 

OMG! OMG! OMG! 

Most pedig megpróbálom normálisan is. :D
Mikor megláttam a borítót rögtön tudtam, hogy kellünk egymásnak. Szerelem volt elő látásra. Aztán elkeveredtünk egymástól és csak a napokban találkoztunk újra. Itt is vaciláltunk még. Bizalmatlanok voltunk egymással, de aztán én kezdeményeztem meg is lepődtem volna ha ő :Dés elolvastam az első oldalt. Mikor legközelebb feltekintettem a könyvből már vége is volt. Cirka 9 óra alatt a kapcsolatunk olyan szintre lépett, hogy arra szavakat alig találok.
És, hogy mit is nyújtott a könyv?
Érzelmek áradatát. Szerelmet, megbánást, haragot, boldogságot, féltést, önzetlenséget, önfeláldozást….és ezt mind megfűszerezve zenével. Kell ennél több? Nekem nem.

Sydney és Ridge szerelme nem egy tipikus tündér mese és épp e-miatt olyan varázslatos. <3
Ha valaki egyszer a kezébe veszi ezt a könyvet, az beszippantja és ott is tartja a végéig. *.*
Első könyvem az írónőtől, de biztos, hogy nem az utolsó. :)

És legvégül új kedvenc zenét is avattam mind e mellet. :D 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

R. J. Palacio - Csodácska

Tea Book Tag