Tea Book Tag



Sziasztok! 
Ez az első Book Tag, aminek az elkészítését már nagyon vártam. :) Az ötletet, a Moly.hu-n a Book Tag minden mennyiségben zónában találtam.
Imádom a teát, így mikor rátaláltam a Tea Book Tag kihívásra nem is volt kérdés, hogy ez lesz az első. :)
Vágjunk is bele ! :)

1. INSTANT TEA
A legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál.

Nehéz kérdés, mert tavaly nagyon sok mese könyvet olvastam, amik csak pár oldalasak, de talán ez volt az. Mentségemre szóljon, hogy nem tudtam, hogy miről szól csak lekaptam a polcról. :D
Claire Renaud: 1 mese az 1. szülinapomra


2. ZÖLD TEA
Egy könyv zöld borítóval.

Rick Riordantól A villámtolvaj, mely az egyik legnagyobb kedvencem lett és mindenkinek, de MINDENKINEK ajánlom. *.*


3. FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL
Egy könyv, ami átmelegíti a lelked.

Leiner Laurától a Szent Johanna gimi első része, mivel ez volt az a könyv, ami először beinvitált engem a könyvek birodalmába, így akár hányszor eszembe jut vagy meglátom a borítót, mindig boldog leszek. ^.^


4. ÖTÓRAI TEA
Egy könyv, amit angolul (vagy más idegen nyelven) olvastál.

Lorena Alvareztől a Nightlightts. Igaz, hogy mese, de szerintem baromi ijesztő volt. O_O Bár való igaz, hogy nagyon szép volt a könyv látvány világa, de akkor is kiver a víz, ha erre a könyvre gondolok. :-(


5. GYÓGYTEA
Olyan könyv, amit nem élvezetből olvastál el, hanem kényszerből.

Erre volt a legnehezebb könyvet találnom, de végül Ignácz Rózsa Hajdanában Zambiában című könyvét választottam. Hiába volt csak pár oldal, azt hittem sose lesz vége, de muszáj volt elolvasnom egy kihíváshoz.
Ui.: Ne olvassa el senki a fülszöveget, mert utána a könyvet már fölösleges.

6. FEKETE TEA
Egy olyan akció dús (vagy rémisztő) könyv, amin soha, de soha nem tudnál elaludni.

Én inkább akció dús könyvet választottam, mert még sosem olvastam igazi rémisztő könyvet, bár már tervben van. :D Megint egy Rick Riordan könyvet választottam, mégpedig Az elveszett hőst, ami szintén hatalmas kedvenc. <3


7. JEGES GYÜMÖLCSTEA
Egy igazi hamisíthatatlan nyári kaland.

Lizzy Charlestől a Zűröstül-bőrüstül, ami egy igazi, izgalmas nyári kaland. :D

8. KALINKA SZAMOÁR
Egy könyv, amit csak az alkohol tudott volna elviselhetővé tenni.

Laurelin Paigetől a Hudson, amihez rettentő sok pia kellett volna, de nem volt így én sem tudtam befejezni a könyvet, amit sajnálok, mert a sorozatot meg nagyon szerettem. :(


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

R. J. Palacio - Csodácska

Colleen Hoover: Maybe Someday - Egy nap talán